Kurv

Kurven din er tom

Levering og retur

Prisene er oppgitt i dansk kroner inkl. Mva. Prisen for frakt legges til prisen på varen. Du velger fraktskjema på slutten av betalingsprosessen.

Fraktpriser når du bestiller varer på Everlast® Nordics webshop:

  • Postnord Package Shop, GLS Package Shop eller GLS -levering til firmadressen: DKK 49.00 - Gratis levering ved kjøp over DKK 599.00
  • GLS Levering til privat adresse: DKK 49.00
  • Postnord levering til privat adresse: DKK 79.00

Everlast® Nordic streber etter å sende bestillinger så snart som mulig, og vi prøver å levere under normale omstendigheter i 1-3 dager etter kjøpet, men lengre leveringstid kan oppleves i høytidsperioder eller rundt høytider. Hvis det uheldige skulle skje at leveringstiden overstiger 30 dager, kan du avbryte bestillingen.

Varen vil bli levert med GLS eller Postnord - avhengig av hva du velger.

Vi leverer til Danmark med unntak av Grønland og Færøyene. Vi leverer til private og firmaadresser, samt pakkebutikker.

Everlast® Nordic er ikke forpliktet til å levere varer som er utsolgt fra lager.

Vi forbeholder oss retten til å kansellere kjøpsavtalen i en av følgende situasjoner, uten å være ansvarlig for kompensasjon eller andre kostnader:

  • Betalingsinformasjonen din er ikke riktig eller kan ikke bekreftes
  • Bestillingen din er plassert med det formål å begå svindel osv. eller løslatt i forbindelse med en straffbar handling eller annen ulovlig aktivitet
  • En utilsiktet feil oppstår på nettstedet, f.eks. en betalingsfeil eller lignende

 

Avbestilling riktig

Retten til tilbaketrekning gjelder bare private forbrukere, og du har rett til å angre en avtale innen 30 dager etter dagen du eller en annen person du har valgt, men transportøren vil motta varen i fysisk besittelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre og vi ikke kan levere varene samtidig, går avbestillingsperioden fra deg eller en annen person du har valgt, men transportøren vil ikke motta den siste varen i fysisk besittelse.

Hvis fristen går ut på en helligdag, lørdag, grunnlovsdag, julaften eller nyttårsaften, utvides fristen til den påfølgende ukedagen.

Hvordan utnytte retten til tilbaketrekning

Du angrer på å få oss til å vite at du angrer. Varsel om avbestilling sendes av Epost til info@everlastnordic.dk. Du kan ikke angre ved å nekte å motta varen eller ved å unnlate å hente den uten samtidig å varsle at du angrer på. Hvis vi mottar varene dine returnerer uten varsel fra deg om utøvelsen av retten til tilbaketrekning, vil vi betrakte varenes retur som en utøvelse av retten til å kansellere kjøpet.

Retten til tilbaketrekning overholdes hvis du sender inn entydig varsel om at du kansellerer kjøpet før avbestillingsperioden er utløpt.

Returnerer varen og returkostnaden

Hvis du avbryter kjøpet av en vare, kan du sende varen til Contrast Company A/S, Rudolfgårvej 6A, 8260 Viby J, DK uten unødig forsinkelse og innen 30 dager etter at du varslet oss om at du vil avbryte kjøpet. Fristen overholdes hvis du returnerer varene før utløpet av de 30 dagene.

Når du returnerer en vare, må du alltid Legg ved returnotatet vårt i fullført tilstand - returglippen fulgte med varene dine da du mottok dem. Hvis returnotatet går tapt, kan du få en ny ved å kontakte vår kundeservice på info@everlastnordic.dk.

Varer kan ikke sendes per. etterspørsel eller uten distribusjon.

Du må betale for retur av varene selv. Når du bruker den vedlagte retureten, trekkes DKK 39.00 fra kjøpet. 

Tilbakebetaling av pengene

Delvis avbestilling: Det gjelder ikke hvis du har kjøpt flere varer i en ordre og bare avbryter en del av kjøpet. I slike tilfeller refunderer vi ikke leveringskostnader.

Hvis du har valgt en leveringsform som er dyrere enn den billigste leveringsformen vi tilbyr, vil du ikke bli refundert.

Beløpet blir tilbakebetalt uten unødig forsinkelse og i alle fall innen 14 dager etter datoen vi mottok varsling som du angrer på. Vi kan imidlertid holde tilbake betalingen til vi har mottatt varene tilbake.

Vi prøver å fullføre en slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. I alle fall belastes du ikke uten typer gebyrer som følge av tilbakebetalingen. 

 

Testing av varen og emballasjen

Du er bare ansvarlig for en mulig. Forringelse av verdien av varen, som skyldes håndtering av gjenstanden annet enn det som er nødvendig for å bestemme arten, egenskapene til varene og måten den fungerer på.

Du må vanligvis undersøke varen på samme måte som du kan og må i en virksomhet, men du må ikke bruke den. Derfor, ikke kutt prislapper, etiketter og lignende. Varen må returneres i originalemballasje. Hvis du har brukt det på en måte som du ikke må eller ikke kan i en virksomhet, og vi ikke kan selge den igjen, eller ikke kan selge den til full pris igjen, må du stole på at vi trekker ned svekkelsen i det beløpet, må du ha tilbake. Hvis varen ikke lenger har en handelsverdi, vil vi ikke tilbakebetale kjøpsbeløpet.

Du bør også sørge for at varen er ordentlig pakket inn når du returnerer den. Du bærer risikoen for pakken/varene til vi mottar den. Lagre derfor en postkvittering og noen. Spor og sporstoff.

 

Klage - hvis det er noe galt med varen

Hvis det er en feil i et produkt, for eksempel et materiale eller produksjonsfeil, gjelder reglene for kjøpsloven.

Du kan annonsere feil i varen innen 24 måneder fra leveringstidspunktet ved å kontakte oss på info@everlastnordic.dk.

Vi ber deg om å avsløre så detaljert som mulig hva problemet er. Bruk vår returglipp og spesifiser klagen i returkoden og send returglippen sammen med varen til Contrast Company A/S, Rudolfgårvej 6A, 8260 Viby J, Danmark. 

Hvis klagen er berettiget, vil vi tilbakebetale rimelige fraktkostnader.

Hvis du ikke lenger har en Return Slip and Return -etikett, kan du kontakte vår kundeservice på info@everelastnordic.dk. og få en ny sendt.

Husk at varen alltid må sendes i riktig emballasje og få kvittering for forsendelse. Lagre inneslutninger etter bidrag Informasjon om fraktkostnader og alle. Spor og sporstoff. 

 

Klager

Hvis vi ikke kan bli enige om behandlingen av klagen, kan du muligens. Send inn en klage til senteret for klager, konkurranse og forbrukerbyrå, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk.

 

Ansvar

Everlast® Nordic er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende oppfyllelse av avtale på grunn av force majeure. Så lenge det eksisterer en force majeure -situasjon, er Everlast® Nordic unntatt fra å oppfylle sine forpliktelser.

Everlast® Nordics ansvar er begrenset av alle skader til et beløp som tilsvarer prisen på varen du har kjøpt.